Toimituskulut 3 €. Yli 50 euron ostokset ilman toimituskuluja.

MaiShopin osto-ja toimitusehdot

MAISHOPIN OSTO- JA TOIMITUSEHDOT

Voimassa 06.06.2018 alkaen

 

VERKKOKAUPPA

MaiShop-verkkokaupan tuotteita myy Maimedia, y-tunnus 2568059-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Huomoithan että julistekokomme 30x40 cm, 50x70 cm ja 70x100 cm ovat mittasuhteiltaan hieman erilaisia, tämän vuoksi tilaamasi julistekuvan mittasuhteet saattavat hieman poiketa nettimyymälämme tuotekuvasta, joka vastaa mittasuhdetta 70 x 100. On myös hyvä huomioida, että värit näyttävät sähköisissä päätelaitteissa usein kirkkaimmilta kuin itse painotuotteissa. 

 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassa osoitteessa maishop.fi siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Voit myös lisätä viestin tilauksen käsittelijälle.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilauksen sisällön
  • maksutavan
  • laskun loppusumman
  • omat tietosi

    MAKSAMINEN

    Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Checkout Finland Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy.

     

    MAKSUTAVAT

     

    Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

    Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

     

    Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

    Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola-pankin maksupainikkeilla. Lisäksi voit maksaa Visa-, Visa Electron- ja Mastercard-korteilla. Myös mobiilimaksaminen ja maksaminen Pivo- ja MobilePay-mobiilisovelluksilla on mahdollista. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. 

     

    TOIMITUSAIKA

    Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Postitamme tuotteita kahtena arkipäivänä Postin pakettiautomaatteihin ja toimipisteisiin. Tilauksen toimitukseen kuluu keskimäärin 4–7 arkipäivää maksu- ja toimitustavasta riippuen.

      

    TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

    Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Kaikilla alle 50 euron tilauksillamme on kiinteät toimituskulut 3 euroa. Yli 50 euron tilaukset toimitamme postikuluitta. Toimitamme tilaukset Postin pakettiautomaatteihin ja toimipisteisiin kaikkialle Suomeen. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, sillä saapumisilmoitusta ei lähetä  paperisena versiona.

    Tarkista paketin kunto heti noutaessasi tilaustasi. Mikäli lähetys ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee postissa asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin.

    Pidätämme oikeuden muuttaa toimituskuluja myöhemmin.

     

    VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

    Jos et ole tyytyväinen tuotteeseemme, olethan meihin yhteydessä pikaisesti ja kerrot mikä asia ei vastannut odotuksiasi. Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info@maishop.fi ennen palautustasi. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi, nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Asiakas sitoutuu maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut.

     

    Palautusosoite:

    MaiMedia
    Kaanaanpiha 4 B 29
    00560 Helsinki

    Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

      

    NOUTAMATTA JÄÄNEET TILAUKSET

    Jos asiakas ei saapumisilmoituksessa mainittuun ajankohtaan mennessä nouda lähetystään Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista, lähetys palautuu  lähettäjälle. Näissä tapauksissa MaiShop ottaa uudelleen yhteyttä asiakkaaseen, jonka kanssa sovitaan jatkosta. Yleensä vaihtoehdot ovat joko myyntihinnan palautus asiakkaalle, josta vähennetään palautuksesta lähettäjälle aiheutuneet kulut, tai tuotteen uudelleenlähetys, jolloin asiakkaalta peritään palautuksesta aiheutuneet kulut ja uudet postikulut.

      

    ONGELMATILANTEET

    Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@maishop.fi tai postitse:

    MaiMedia
    Kaanaanpiha 4 B 29
    00560 Helsinki

    Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

     

    MUUTA

    Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    MaiShop käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti sekä sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

     

    MAKSUPALVELUTARJOAN TIEDOT

    Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on Osuuspankin omistuksessa.

    Checkout Finland Oy
    Varastokatu 3 A 33100 Tampere
    Y-tunnus 2196606-6

    Asiakaspalvelu
    asiakaspalvelu@checkout.fi
    0800 552 010 (0,00€/min)
    arkisin klo 09 – 17