MaiShopin osto-ja toimitusehdot

MAISHOPIN OSTO- JA TOIMITUSEHDOT

Voimassa 06.06.2018 alkaen

 

VERKKOKAUPPA

MaiShop-verkkokaupan tuotteita myy Maimedia, y-tunnus 2568059-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Huomiothan että julistekokomme 30x40 cm, 50x70 cm ja 70x100 cm ovat mittasuhteiltaan hieman erilaisia, tämän vuoksi tilaamasi julistekuvan mittasuhteet saattavat hieman poiketa nettimyymälämme tuotekuvasta, joka vastaa mittasuhdetta 70 x 100. On myös hyvä huomioida, että värit näyttävät sähköisissä päätelaitteissa usein kirkkaimmilta kuin itse painotuotteissa. 

 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassa osoitteessa maishop.fi siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Voit myös lisätä viestin tilauksen käsittelijälle.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilauksen sisällön
  • maksutavan
  • laskun loppusumman
  • omat tietosi

     

    TOIMITUSAIKA

     

    Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Postitamme tuotteita kahtena arkipäivänä Postin pakettiautomaatteihin ja toimipisteisiin. Tilauksen toimitukseen kuluu keskimäärin 4–7 arkipäivää maksu- ja toimitustavasta riippuen.

     

      

    TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

    Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Kaikilla alle 50 euron tilauksillamme on kiinteät toimituskulut 3 euroa. Yli 50 euron tilaukset toimitamme postikuluitta. Toimitamme tilaukset Postin pakettiautomaatteihin ja toimipisteisiin kaikkialle Suomeen. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, sillä saapumisilmoitusta ei lähetä  paperisena versiona.

    Tarkista paketin kunto heti noutaessasi tilaustasi. Mikäli lähetys ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee postissa asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin.

    Pidätämme oikeuden muuttaa toimituskuluja myöhemmin.

     

    VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

     

    Jos et ole tyytyväinen tuotteeseemme, olethan meihin yhteydessä pikaisesti ja kerrot mikä asia ei vastannut odotuksiasi. Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info@maishop.fi ennen palautustasi. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi, nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Valitettavasti emme voi tarjota hyvitystä tai vaihtaa tuotetta 14 päivän jälkeen. Tai kampanja ja ale tuotteista. Asiakas sitoutuu maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut.

     

    Palautusosoite:

    MaiMedia
    Metsäpurontie 14 G 75
    00630 Helsinki

    Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

      

    NOUTAMATTA JÄÄNEET TILAUKSET

    Jos asiakas ei saapumisilmoituksessa mainittuun ajankohtaan mennessä nouda lähetystään Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista, lähetys palautuu  lähettäjälle. Näissä tapauksissa MaiShop ottaa uudelleen yhteyttä asiakkaaseen, jonka kanssa sovitaan jatkosta. Yleensä vaihtoehdot ovat joko myyntihinnan palautus asiakkaalle, josta vähennetään palautuksesta lähettäjälle aiheutuneet kulut, tai tuotteen uudelleenlähetys, jolloin asiakkaalta peritään palautuksesta aiheutuneet kulut ja uudet postikulut.

      

    ONGELMATILANTEET

    Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@maishop.fi tai postitse:

    MaiMedia
    Metsäpurontie 14 G 75
    00630 Helsinki

    Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

    MUUTA

    Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    MaiShop käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti sekä sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

     

     

    MAKSUPALVELUTARJOAN TIEDOT

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
    paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta